» تکنولوژی » لپ تاپ » لپ تاپ استوک به روز دیجی و ریفربیش چیست؟
لپ تاپ استوک به روز دیجی و ریفربیش چیست؟
لپ تاپ

لپ تاپ استوک به روز دیجی و ریفربیش چیست؟

مهر 9, 1403 00

خوشبختانه، تولیدکنندگان و فروشندگان کامپیوتر از جمله به روز دیجی اغلب لپ تاپ استوک و ریفربیش بازسازی شده را با هزینه کمتر ارائه می‌دهند. از آنجایی که جنبه ‌های بیشتری از زندگی و کار حول محور فناوری می‌چرخد، برای افراد حیاتی است که رایانه‌هایی در خانه داشته باشند تا بتوانند با مشاغل، سرگرمی‌ها و خانواده‌ها همگام شوند. اما هزینه کامپیوترهای کاملاً جدید برای هر بودجه‌ای منطقی نیست. به روز دیجی به آدرس و نشانی beroozdg.com با ارائه لپ تاپ‌های ریفربیش، لپ تاپ‌های استوک در مدل‌ها و برندهای مختلف آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

لپ تاپ استوک ریفربیش چیست؟

“Refurbished” یک اصطلاح است که به یک محصول استفاده شده اشاره می کند که برای فروش مجدد تأیید یا تعمیر می شود. اما آنچه که مستلزم آن است می تواند در صنایع مختلف و شرکت های فردی بسیار متفاوت باشد. در صنعت کامپیوتر، محصولات بازسازی شده از کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌هایی که فروخته می‌شوند اما هرگز از جعبه خارج نشده‌اند تا کامپیوترهایی که قبل از بازگرداندن برای فروش مجدد مورد استفاده قرار می‌گیرند، متفاوت است.

اینجا در به روز دیجی که به آدرس وب سایت beroozdg.com ، ما این مفاهیم را حتی فراتر می‌بریم. در نظر داشته باشید که لپ تاپ‌های ریفربیش با لپ تاپ‌های استوک متفاوت هستند.

تفاوت بین لپ تاپ استوک از به روز دیجی و بازسازی شده چیست؟

“Refurbished” به این معنی است که محصول یک فرآیند جامع از جمله تعمیرات، تعویض و تست کیفیت را طی کرده است تا آن را به یک استاندارد مشخص از عملکرد و کیفیت برساند.

«استفاده شده» به محصولی اطلاق می‌شود که قبلاً در مالکیت و بهره‌برداری بوده و اغلب همانطور که هست فروخته می‌شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که محصول تا به حال تعمیر، بازرسی یا آزمایش شده باشد یا اینکه مطابق با استاندارد خاصی عمل کند.

“Off Lease” شامل تجهیزاتی است که توسط یک مشتری به طور معمول برای 2 تا 4 سال اجاره شده و سپس برای بازسازی و فروش مجدد مدل‌های نسل قبلی به سازنده بازگردانده می‌شود. زمانی که برای خرید لپ تاپ استوک یا لپ تاپ ریفربیش به فروشگاه به روز دیجی مراجعه می‌کنید، همه این موارد با جزئیات بسیار به شما ارائه می‌شود.

کامپیوتر Off-Lease چیست و چه تفاوتی با Refurbished دارد؟

نوع دیگری از کامپیوترهای نوسازی شده که ممکن است با آن مواجه شوید، کامپیوترهای غیر اجاره هستند. اینها رایانه‌های رومیزی و لپ‌ تاپ‌هایی هستند که با استفاده از قرارداد لیزینگ خریداری شده‌اند و پس از پایان اجاره بازگردانده می‌شوند. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت ها به جای خرید رایانه برای کارکنان خود اجاره می دهند. از آنجایی که مدت اجاره معمولاً سه یا چهار سال است، رایانه‌های غیر اجاره معمولاً قدیمی‌تر از سایر رایانه ‌های بازسازی‌شده هستند، که ممکن است یک سال پیش تولید شده باشند. این تجهیزات معمولاً برای نیازهای تجاری ساخته می‌شوند و ممکن است شامل برندهایی برای مصرف‌کنندگان نباشند، برای مثال لپ‌تاپ‌های بازی. اگر سوالی در این زمینه دارید بهتر است که از کارشناسان به روز دیجی کمک بگیرید. این مدل لپ تاپ‌ها با لپ تاپ استوک متفاوت است.

انواع لپ تاپ ریفربیش

قبل از خرید لپ تاپ ریفر بیش از به روز دیجی با حتی لپ تاپ استوک لازم است که با انواع مدل‌های آن نیز آشنایی پیدا کنید؛ چراکه باید متناسب با نیاز و بودجه بندی که دارید برای خرید اقدام کنید. لپ تاپ‌های ریفربیش در انواع مختلف توسط کمپانی‌های مطرح به بازار عرضه می‌شوند. از جمله انواع لپ تاپ‌های ریفربیش می‌توان به

  • معتبر recertified
  • تعمیر شده repaired
  • ریفربیش یا نو شده refreshed
  • مشابه نو like new

اشاره کرد. لازم به ذکر است که این تنوع لپ‌ تاپ‌های ریفربیش در بازار ایران مشاهده نمی‌شود و اغلب لپ تاپ‌های ریفربیش در ایران شامل ریفر و ریپک می‌شوند. برای خرید انواع لپ تاپ ریفربیش یا لپ تاپ استوک حتما به وب سایت به روز دیجی beroozdg.com ، مراجعه کنید.

درک فرآیند بازسازی لپ تاپ ها

هر شرکتی فرآیند بازسازی خود را برای لپ تاپ استوک و ریفربیش دارد. در Dell، نوسازی شامل یک فرآیند تعمیر و بازرسی جامع و دقیق است تا اطمینان حاصل شود که این رایانه‌ها استانداردها را برای محصولات جدید مطابقت می‌دهند.

از دست ندید:  فروش قطعات دست دوم لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب

وقتی لپ تاپ استوک و ریفربیش به مرکز بازسازی می‌رسند، تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند تا تأیید شود که سیستم شامل اجزای صحیح است و اینکه همه آن مؤلفه‌ها کار می‌کنند. اگر آزمایش نشان داد که برخی از اجزاء کار نمی کنند، آن‌ها تحت تعمیرات الکترومکانیکی قرار می‌گیرند تا آن‌ها را با استانداردهای بالا برای محصولات جدید مطابقت دهیم.

پس از تعمیر، یا اگر محصول نیازی به تعمیر نداشته باشد، تمام داده‌ها از هارد دیسک حذف می‌شود و اطمینان حاصل می‌شود که هیچ یک از فایل‌ها یا اطلاعات مالک قبلی در هیچ کجای رایانه شخصی باقی نمی‌ماند.

در مرحله آخر، سیستم لپ تاپ استوک و ریفربیش پاک می‌شود و درایو و اجزای آن به تنظیمات کارخانه باز می‌گردند. در نهایت، رایانه با توجه به معیارهای سختگیرانه برای هر لایه، از نظر آسیب‌های آرایشی از نزدیک بررسی می‌شود.

هر رایانه بازسازی شده چندین بار در طول این فرآیند بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای کیفیت و عملکرد Dell را رعایت می‌کند. کامپیوترهای مستعملی که استانداردهای Dell را ندارند بازیافت می‌شوند. این تنها بخشی از بررسی لازم است که در فروشگاه به روز دیجی صورت می‌گیرد. برای همه لپ تاپ‌های ریفربیش و لپ تاپ استوک این روند صورت می‌گیرد.

3 نکته مهم که باید هنگام خرید یک لپ تاپ ریفربیش شده در نظر بگیرید

منبع مهم‌ترین چیزی است که باید هنگام خرید یک لپ تاپ ریفربیش شده در نظر بگیرید؛ زیرا همه فرآیندهای بازیابی یکسان نیستند. شما می‌توانید لپ تاپ‌های ریفربیش و استوک شده را از منابع مختلف خریداری کنید؛ بنابراین بسیار مهم است که بدانید چه کسی لپ تاپ را بازسازی کرده و چه کاری انجام داده است. فروشگاه به روز دیجی بهترین منبع موجود برای خرید لپ تاپ ریفربیش و لپ تاپ استوک نیز است. در اینجا پنج نکته مهمی که باید در هنگام خرید یک لپ تاپ بازسازی شده در نظر بگیرید، آورده شده است.

لپ تاپ های بازسازی شده

اگر می‌خواهید لپ تاپ استوک و ریفربیش شما قابلیت حمل داشته باشد و از مکان‌های مختلف کار کنید یا اگر زیاد سفر می‌کنید، یک لپ‌تاپ ریفربیش انتخاب خوبی است. با این حال، آن‌ها نسبت به کامپیوترهای رومیزی حافظه رم کمتری دارند و تعمیر و ارتقاء آن‌ها دشوارتر است. به خاطر داشته باشید که لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده گاهی اوقات مشکلات زیبایی بیشتری دارند، مانند خراش و فرورفتگی؛ زیرا صاحبان قبلی ممکن است آن‌ها را به مکان‌های مختلفی برده باشند و حتی با آن‎ها سفر کرده باشند. در زمان خرید این موارد را به کارشناسان به روز دیجی اعلام کنید.

ایمنی لپ تاپ های ریفربیش

رایانه‌های ریفربیش و لپ تاپ استوک شده می‌توانند به همان اندازه رایانه‌های جدید ایمن و قابل اعتماد باشند، اما مصرف کنندگان باید دقت لازم را انجام دهند و از منبعی که به آن اعتماد دارند خرید کنند. اگر تصمیم گرفتید با یک فروشنده تماس بگیرید، مطمئن شوید که آن‌ها را بر اساس معیارهای بالا بررسی می‌کنید و همچنین از طریق بررسی های آنلاین و گزارش‌های مصرف کننده بررسی لازم را انجام دهید. برای انجام این کار تنها کافی است وب سایت به روز دیجی beroozdg.com دیدن نمایید.

گارانتی لپ تاپ های ریفربیش

دوره‌های گارانتی از یک تعمیرگاه به دیگری متفاوت است و برخی از لپ‌تاپ‌ها اصلاً گارانتی ندارند. لپ‌تاپ‌های جدید معمولاً با یک سال ضمانت ارائه می‌شوند و این همان چیزی است که باید در مدل‌های ریفربیش شده به دنبال آن باشید. اگرچه لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده از نظر فنی جدید نیستند، اما به‌عنوان «مثل نو» فروخته می‌شوند؛ بنابراین تعمیرکار باید مایل باشد که پشت محصول بایستد. فروشگاه به روز دیجی به شما گارانتی لازم جهت خرید لپ تاپ ریفربیش یا لپ تاپ استوک را ارائه می‌دهند.

نتیجه گیری

لپ تاپ ریفربیش از آن دست لپ تاپ‎هایی هستند که ممکن است افراد به دلیل عدم بودجه کافی برای خرید اقدام کنند. همانطور که در متن به آن اشاره کردیم لازم است که برای خرید لپ تاپ استوک و ریفربیش به سراغ یک منبع معتبر همچون فروشگاه به روز دیجی که به نشانی beroozdg.com مراجعه کنید و از کارشناسان مجموعه کمک بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×