تصمیم گران قیمت ایلان ماسک- 1000 دلار ماهیانه برای تیک طلایی توییتر
در این خبر از لرن دیلی به نقل از سایت variety که در 4 فوریه 2023 منتشر شده است، توییتر ایلان ماسک به پول نقد نیاز دارد!! اکنون این میلیاردر بزرگ از شرکتها و برندها میخواهد که ماهانه بیش از 1000 دلار برای دریافت چک مارکهای تایید شده در شبکه اجتماعی خود هزینه کنند.
به گفته رسانههای اجتماعی، توییتر از سازمانها میخواهد تا 1000 دلار در ماه، به اضافه 50 دلار اضافی ماهانه برای هر حساب فرعی وابسته، برای حفظ نشانهای تأیید علامت طلایی که شرکت در دسامبر معرفی کرد، پرداخت کنند و به جای علامتهای چک آبی برای کسبوکارها. مشاور مت ناوارا، که جزئیات را روز جمعه توییت کرد. سایت خبری Informational این جزئیات را تایید کرد و افزود که قیمت گذاری “در حال نهایی شدن است و همچنان ممکن است تغییر کند.”
نمایندگان توییتر به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.
این شرکت در دسامبر 2022 اعلام کرد، قیمت گذاری جدید برای وضعیت علامت طلایی تحت سرویس جدید Twitter Blue for Business است که “روشی جدید برای کسب و کارها و شرکت های وابسته به آنها برای تأیید و تشخیص خود در توییتر است”. مشتریان Twitter Blue for Business تحت حساب اصلی خود میتوانند افراد، کسبوکارها، مارکها و حتی «شخصیتهای فیلم» را پیوند دهند که نشان کوچکی از تصویر نمایه شرکت مادر خود را در کنار علامت آبی یا طلایی خود دریافت میکنند. . توییتر همچنین تصاویر نمایه مربعی جدیدی را برای شرکتها و برندها معرفی کرد و علامتهای چک خاکستری را برای حسابهای دولتی اعمال کرد.
توقف چک مارک های قدیمی….!
ماسک گفته است که طی چند ماه آینده، توییتر تمام چک مارکهای تایید شده قدیمی را متوقف خواهد کرد، به طوری که در نهایت فقط مشتریان فردی و شرکتی که پرداخت میکنند، وضعیت تایید شده را خواهند داشت. او در 12 دسامبر در توییتی نوشت: «روشی که [چکهای تأییدشده] ارائه شد، فاسد و بیمعنی بود.
در پایان تصاحب 44 میلیارد دلاری توییتر، ماسک حدود 12.5 میلیارد دلار بدهی جمع آوری کرد و می خواهد درآمد اشتراک را برای انجام این تعهدات افزایش دهد (در میان کاهش 80 درصدی تعداد کارمندان توییتر). بسیاری از تبلیغکنندگان هزینههای خود را در توییتر پس از تسلط آشفته ماسک در اواخر اکتبر متوقف کردند.
ماه گذشته، توییتر با امید به بازگرداندن بازاریابانی که از پلتفرم فرار کردهاند، همکاری با دو فروشنده تجزیه و تحلیل ایمنی برند را اعلام کرد و وعده داد ابزارهای جدیدی برای اطمینان از توهینآمیز بودن توییتهای مجاور هم وجود ندارد.
در همین حال، ماسک روز جمعه اعلام کرد که توییتر از 3 فوریه شروع به تقسیم درآمد تبلیغات با سازندگان برای “تبلیغاتی که در رشته های پاسخ آنها ظاهر می شود” را آغاز می کند. او اضافه کرد که توییتر درآمد را تنها با سازندگانی تقسیم می کند که مشترک توییتر آبی هستند اما در غیر این صورت این کار را انجام نمی دهند.
جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد برنامه ارائه می دهد، از جمله اینکه کاربران چقدر می توانند انتظار پرداخت داشته باشند.
هزینه twitter blue
برای افراد، Twitter Blue (که شامل یک علامت آبی است) 8 دلار در هر ماه در وب و 11 دلار در ماه از طریق iOS اپل هزینه دارد. این شرکت برنامه را در ماه دسامبر با تدابیر حفاظتی جدیدی راه اندازی کرد که برای جلوگیری از سیل جعل هویت هایی که توییتر را هجوم آورده بودند – که باعث سردرگمی گسترده شد – زمانی که ماسک برای اولین بار یک ماه قبل اصلاح توییتر آبی را اجباری کرد، راه اندازی کرد.
ماسک علاوه بر این که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل توییتر فعالیت می کند، مدیر اجرایی تسلا و اسپیس ایکس است.
به طور جداگانه، روز جمعه یک هیئت منصفه فدرال دریافتند که ماسک در قبال ضررهای سرمایه گذار تسلا به دلیل توییت های سال 2018 غول فناوری مبنی بر اینکه او بودجه ای را برای خصوصی کردن خودروساز برقی به قیمت 420 دلار به ازای هر سهم «تأمین کرده است» و «حمایت از سرمایه گذاران» به ازای هر سهم، مسئولیتی ندارد، نیست. تایید شده.” پس از اعلام حکم، ماسک در توئیتی نوشت: «خدا را شکر، خرد مردم پیروز شد! من عمیقاً از بیگناهی هیئت منصفه در پرونده خصوصی تسلا 420 قدردانی میکنم.» در سال 2018، کمیسیون بورس و اوراق بهادار از ماسک به دلیل ادعاهای وی در خصوص خصوصی کردن تسلا شکایت کرد. ماسک و شرکت این پرونده را با پرداخت 40 میلیون دلار جریمه بدون اعتراف به گناه حل کردند.